Δήλωση παραίτησης μου από "Το Ποτάμι"

Το ποτάμι στέρεψε, μιας + ξέμεινε από πηγές. 


Έδεσσα, 15-10-2015


Αρχικά το νερό θόλωσε και το όραμα ξεθώριασε, γιατί λιγόστευαν οι πηγές και πλήθαιναν οι πληγές…! Το φανερό έλλειμμα δημοκρατικών διαδικασιών, διχάζει και απογοητεύει.

Στη συνέχεια χάθηκε η επαφή με τον κόσμο που μας εμπιστεύτηκε. Οι εθελοντές, των οποίων την αγωνία δεν ένοιωσε... απογοητεύτηκαν, όπως και οι φίλοι του!

Το μήνυμα του ήταν μπερδεμένο και ασαφές, καθώς επίσης και οι θέσεις του στα μεγάλα Εθνικά θέματα, παραβιάζοντας τις Εθνικές κόκκινες γραμμές, όπως στο ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ.

Το Ποτάμι που ακούει, λέγαμε... αλλά νομίζαμε ότι ακούει! Ουσιαστικά ποτέ δεν μας άκουσε, είχε ευήκοα ώτα, μόνο για τον αυλόγυρο!

Παραιτούμαι από την Επιτροπή Δεοντολογίας, την Πανελλήνια Επιτροπή, και την Οικονομική Επιτροπή που ήμουν μέλος κι αποχωρώ από "Το Ποτάμι". Δεν είμαι ο πρώτος αλλά σίγουρα δεν θα είμαι ο τελευταίος.

Το ποτάμι πίσω δεν γυρνά! Μέχρι εδώ ήταν το κοινό μας ταξίδι σύντροφοι.

Η προσπάθεια που έκανα δεν θα αφήσω να χαθεί! Επειδή οι στιγμές που περνάει η Ελλάδα μας είναι δύσκολες, θα είμαι στην πρώτη γραμμή των αγώνων για ένα καλύτερο αύριο της Πατρίδας και του λαού μας.

Ιάκωβος Θεοδώσης Περιφερειακός Συντονιστής Πέλλας